با هم، آینده را پیش می بریم

 

 

صفحه اصلی / راه حل ها / راه حل ها / نحوه کار مداوم و پیوسته تجهیزات

نحوه کار مداوم و پیوسته تجهیزات

تقاضاها: تجهیزات مورد نیاز برای کار مداوم و پیوسته

راه حل NANCAL ELECTRIC:


فرآیند پیوسته (Process Continuous) یک بسته فناوری است که می تواند عملکرد مداوم درایو MV را تحت نوسانات کوتاه مدت منبع تغذیه ناشی از رعد و برق، طوفان یا دلایل دیگر تضمین کند.


فرآیند پیوسته فناوری‌های چندگانه را ادغام می‌کند: بافر انرژی جنبشی فناوری عبور از ولتاژ پایین، ولتاژ پایین، برداشتن بار چرخشی و حد گشتاور هوشمند بار درجه دوم و غیره.

درایو MV مجهز به ProCon می تواند مشکل منبع تغذیه را در حداکثر سطح حل کند.می توان اطمینان حاصل کرد که تجهیزات به طور مداوم بدون تداخل منبع تغذیه و بار مکانیکی خارجی تا حد امکان کار می کنند.


فناوری عبور از ولتاژ پایین نیز استفاده می شود.

هنگامی که منبع تغذیه خارجی نوسانات ولتاژ موقت یا دینامیکی مانند تغییرات گذرا ولتاژ، کاهش ولتاژ یا حتی از دست دادن توان به نظر می رسد، مبدل های فرکانس متغیر می توانند بدون قطع کار مداوم را ادامه دهند، و پایداری ولتاژ خروجی را به حداکثر برسانند، میزان وقوع خرابی را کاهش دهند.


عملکرد جستجو و ردیابی بارگذاری چرخش:

اگر زمان تلفات برق بیشتر از زمان لرزش VFD باشد، هنگامی که منبع تغذیه بازیابی می شود، مبدل می تواند به طور خودکار سرعت موتور را جستجو و ردیابی کند و با توجه به زمان تنظیم شده شتاب و کاهش سرعت، حالت عادی کار (فناوری ردیابی سرعت) را بازگرداند. از عملکرد ایمن دستگاه بدون خاموش شدن اطمینان حاصل کنید.در طول فرآیند سوئیچینگ شینه منبع تغذیه اصلی، سیستم می تواند به طور خودکار تغییر ولتاژ را در سمت شبکه شناسایی کند و حفاظت سیستم متوقف نخواهد شد.پس از بازیابی ولتاژ شبکه برق، تجهیزات به طور خودکار راه اندازی می شوند و تا مقدار فرکانس داده شده اجرا می شوند تا الزامات قابلیت اطمینان بالا را برآورده کنند.

حد هوشمند بارگذاری گشتاور مربع

بار فن، پمپ آب و کمپرسور را بار گشتاور مربع می نامند، مشخصه آن این است که گشتاور بار آن اساساً با مجذور سرعت متناسب است.بنابراین هنگامی که اینورتر تشخیص داد که گشتاور بار به مقدار حدی می رسد، می تواند با محدود کردن سرعت اینورتر، گشتاور بار را محدود کند.از بارگذاری بیش از حد اینورتر و موتور جلوگیری کنید.هنگامی که گشتاور بار کمتر از مقدار حد مجاز است، اینورتر می تواند به طور خودکار سرعت را افزایش دهد.


اگر شما یک مهندس متخصص هستید و می خواهید جزئیات بیشتر را با ما بحث و گوتگو کنید، لطفا با ما تماس بگیرید. 


تماس با ما

تلفن:57541550-021- 86+

همراه: 18217165478- 86+

کد سهام: 603859

Shanghai Nancal Electric Co., Ltd.                                                        沪ICP备2021021924号©