با هم، آینده را پیش می بریم

 

اخبار Nancal Electric                   

 

صفحه اصلی / اخبار / اخبار / درایوهای AC صنعتی NANCAL با موفقیت درقیچی پرنده اعمال شدند

درایوهای AC صنعتی NANCAL با موفقیت درقیچی پرنده اعمال شدند

پس از کاربرد موفقیت آمیز آسیاب نورد گرم، ماژول درایو AC صنعتی سری NANCAL EVFD اخیراً با موفقیت جایگزین ماژول های اینورتر وارداتی در یک قیچی پرنده در یک کارخانه بزرگ فولاد شده است.

سیستم محرک الکتریکی موجود قیچی پرنده کارخانه فولاد در ابتدا از یک اینورتر مهندسی با برند معروف بین المللی با ولتاژ نامی 690 ولت استفاده می کرد. این سیستم درایو برای مدت طولانی در این زمینه کار می کند و محصولات اینورتر پشتیبانی کننده آن متوقف شده بود. با این حال، محصولات جایگزین ارتقا یافته این برند گران بوده و با سیستم قدیمی سازگاری نداشتند. بنابراین، در فرآیند واقعی تولید، کارخانه‌های فولادسازی با کمبود قطعات یدکی مرتبطه، قیمت‌های بسیار بالا، چرخه‌های طولانی عرضه و خطر قطع عرضه مواجه بودند، به طوری که خطر مخفی بیشتر خرابی تجهیزات، تولید عادی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در صورت تعویض کل سیستم انتقال، تغییر شکل با مشکل مواجه می شود و هزینه های زیادی را به همراه خواهد داشت که تولید را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

Shanghai Nancal Electric Co., Ltd. تجزیه و تحلیل عمیقی از مشکلات واقعی کارخانه فولادی، همراه با کاربرد موفقیت‌آمیز محصولات انتقال مهندسی موجود این شرکت در صنعت متالورژی انجام داد و اصل کاهش هزینه‌های شرکت و بهبود منافع شرکت را ارائه کرد. دو ماژول NCS800-104-0580-7 به طور یکپارچه جایگزین ماژول اصلی وارد شده می شوند و ماژول در عرض 30 دقیقه جایگزین می شود و راه اندازی می شود.

ماژول درایوهای AC صنعتی NANCAL Electric کاملاً با ماژول برند وارداتی سازگار است و می توان آن را به طور یکپارچه به روزی سازی و جایگزین کرد. این دو ماژول دارای ابعاد خارجی یکسان و رابط یکسانی هستند (پارامترهای نرم افزار، رابط ورودی/خروجی و ارتباطات کامپیوتر میزبان نیازی به اصلاح ندارند)، و می توانند مستقیماً توسط واحد کنترل اصلی هدایت شوند. در طول فرآیند به روزی سازی، کابینت اصلی نیازی به اصلاح ندارد و ماژول اینورتر آن مستقیماً جایگزین می‌شود تا قابلیت اتصال و بازی را پیدا کند، که چرخه تبدیل و هزینه‌های عملیاتی و نگهداری شرکت را بسیار کاهش می‌دهد.


تماس با ما

تلفن:57541550-021- 86+

همراه: 18217165478- 86+

کد سهام: 603859

Shanghai Nancal Electric Co., Ltd.                                                        沪ICP备2021021924号©